Aito Media tekee suomalaisten suosikkisarjat - kesä on vuoden kiireisintä aikaa tuotantoyhtiölle
Aito Media on suomalaisten suosikkisarjojen kuten Suomen huutokauppakeisari-, Poliisit- ja Ville Haapasalon tähdittämän 30 päivässä -sarjojen takana. Kesä on tuotantoyhtiölle vuoden kiireisintä aikaa, sillä silloin kuvataan suurin osa talvella nähtävistä ohjelmista. Aito Media on nimensä mukaisesti aitojen tarinoiden puolestapuhuja ja tuotantoyhtiön ohjelmat ovat hyvin osuneet suomalaisten sydämiin.
Tällä hetkellä suomalaisia kiinnostavat aidot tarinat, joihin on helppo samaistua. Poliisit-sarjan arki tai Suomen huutokauppakeisarin kaupankäynti ovat näistä hyviä esimerkkejä. Aitojen tarinoiden puolesta puhuu myös kyseisten sarjojen menestys tv-kanavilla. Poliisit-sarja on Suomen pitkäkestoisin realitysarja. Tänä kesänä kuvataan jo sarjan yhdeksättä tuotantokautta. Suomen huutokauppakeisari -ohjelmaa katsoo puolestaan viikoittain yli 600 000 suomalaista. Parhaimmillaan ohjelma on tavoittanut yli miljoona silmäparia. Jokin tavallisuudessa viehättää.
Tuotantoyhtiöille kesä on vuoden vilkkainta aikaa. Aito Media kuvaa tänä kesänä muun muassa seuraavia ohjelmia: Poliisit, Suomen huutokauppakeisari, Suomen ihanimmat häät, Toisenlaiset äidit, Kadonneen jäljillä, Altai 30 päivässä sekä EPUT-elokuva.
Aito Medialla on liikkeellä lukuisia kuvausryhmiä ympäri Suomen. Tänä vuonna tuotantoyhtiö on kuvannut ohjelmia Suomen lisäksi useissa muissakin maissa. Tämänvuotiset Au pairit kuvattiin Australiassa, muotimogulin elämää seurattiin New Yorkissa ja Ville Haapasalo kuljetti pitkin Volga-jokea sekä Etelä-Amerikkaa. Tämän vuoden aikana päästään vielä Kadonneiden jäljillä -ohjelman mukana eri puolille maailmaa ja tuorein Au pairit -sarjan kausi tullaan kuvaamaan Kanadassa.
